دلیل خنده متهمان واردکننده موبایل چه بود؟
تلخ و مرموز؛ ۸

دلیل خنده متهمان واردکننده موبایل چه بود؟

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۰ | ۳ دقیقه

روز گذشته صدا و سیما و برخی سایت‌ها تصاویری از متهمان دادگاه واردکنندگان موبایل را در حال خنده نشان می‌دادند که این تصاویر موجب تعجب بسیاری شد چرا متهمان می‌خندند.

نوپانا به نقل از پارسینه، یکی از افراد نزدیک به متهمان که در دادگاه حضور داشت می‌گوید: بلافاصله بعداز ورود به دادگاه عکاس‌ها دور متهمان را گرفتند و در همین حال شخصی با صدای بلند گفت « اگر رییس جمهور شده بودید هم این‌قدر از شما عکس نمی‌گرفتند» همین موضوع موجب خنده همه حضار از جمله خنده تلخ متهمان شد.

به گفته وی صدا و سیما و برخی رسانه‌ها روی همین چند ثانیه خنده تمرکز ویژه‌ای کردند و آن را اینگونه جلوه دادند که انگار متهمان بی خیال از اتهامات بودند که چنین نبود و البته پخش همین تصویر تاثیر بسیاری داشت و بسیاری از مردم بر اساس آن قضاوت اشتباهی کردند. متهمان این دادگاه که دارای سابقه کیفری نبوده و برای نخستین بار در چنین شرایطی قرار می‌گرفتند هم خودشان و هم خانواده‌شان بسیار ناراحت بودند.

وی که از نزدیک شاهد دادگاه بود افزود: متهمان افراد آبرومندی هستند و پخش تصاویر و نام آنها از رسانه‌های رسمی باعث ناراحتی شدید خانواده‌ها و در یک مورد بستری شدن یکی از فرزندان آن‌ها در بیمارستان شده‌ است.

همچنين هیچ یک از این افراد باور نمی دارند که اکنون به دلیل یک نوسان اقتصادی که خارج از اراده و اختیار آنها بوده اکنون می بایست در چنین دادگاهی در مقابل دیدگان ده ها خبرنگار قرار گیرند.

برچسب‌ها: نوسانات بازار ارزمتهمان واردکننده موبایلنوسانات اقتصادیموبایلخنده متهمان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.