استارت‌آپ‌ها بستری مهیا برای ایجاد اشتغال هستند
استاندار البرز: ۸

استارت‌آپ‌ها بستری مهیا برای ایجاد اشتغال هستند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۲ | ۴ دقیقه

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ما بدنبال اقدام برای بهبود شرایط جوانان در حوزه های مختلف هستیم، چراکه بر این باوریم شعار و سخنرانی صرف، جایگاهی ندارد و باید با جوانان بدور از سیاسی کاری، صادقانه برخورد کنیم.

نوپانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکترمحمدعلی نجفی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در این ستاد به بخش های مختلفی مرتبط با حوزه جوانان پرداخته می شود، افزود: یکی از اهم مباحث، اشتغال جوانان است که در این راستا با جدیت درصدد گسترش و توسعه استارت آپ ها در استان البرز بعنوان قطب علم و فناوری کشور هستیم.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان در استان البرز به اهمیت خود پی برده و با سرعت در حال رشد و توسعه هستند و اکنون از مقام چهاردهم اوایل سال گذشته به رتبه سوم کشور دست یافته ایم.

دکتر نجفی با اشاره به اینکه استارت آپ ها در استان پویا و فعال هستند، گفت: البرز در این بخش بسیار جدی و فعال ظاهر شده و مورد توجهات ملی قرار گرفته است و این امر از 6 بار حضور رسمی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ظرف 6 ماه در استان مشهود است.

وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی از اقدامات و دستاوردهای نظام، افزود: بر این اساس به طور مثال حدود هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در زیرساخت های ارتباطی استان البرز در دولت تدبیر و امید صورت گرفته که آگاهی از این مطلب برای مردم با اهمیت است.

استاندار البرز اضافه کرد: خانه استارت آپ در استان بستر بسیار خوبی را برای جوانان استان فراهم کرده که باید این فرصت را مغتنم دانست و از آن بیشترین بهره برداری را در ایجاد اشتغال، داشت.

وی گفت: اقدام و عمل در حوزه جوانان منوط به برگزاری جلسات نیست بلکه باید از هر فرصتی در راستای ساماندهی امور جوانان استفاده برد.

نجفی افزود: ما بدنبال اقدام و اعمال برنامه ها برای بهبود شرایط جوانان در حوزه های مختلف هستیم، چراکه بر این باوریم شعار و سخنرانی صرف، جایگاهی ندارد و باید با جوانان بدور از سیاسی کاری، صادقانه برخورد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره این قبیل جلسات باید به جوانان سپرده شود و از حضور جوانان صاحب فکر و اندیشه در نشست ها استقبال می کنیم.

برچسب‌ها: محمدعلی نجفیاستارت‌آپشرکت‌های دانش‌بنیاناستاندار البرز
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.