برگزاری رویداد «استارت‎آپ ویک» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۸ روز میزگرد تخصصی و کارگاه تخصصی؛ ۸

برگزاری رویداد «استارت‎آپ ویک» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۵۰ | ۳ دقیقه

رویداد «استارت‎آپ ویک» با حضور جمعی از فعالان حوزه استارت‌آپ‌ها از 12 الی 19 مردادماه 1397 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

نوپانا به نقل از ایسنا، در این رویداد ۸ روزه میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعددی برگزار می‌شود و بخش اول این رویداد، با عنوان «استارت‎آپ ویک» در تاریخ ۱۲ مردادماه و با حضور فعالان اکوسیستم کارآفرینی ایران آغاز به کار خواهد کرد.

افتتاحیه این رویداد با برگزاری پنل‌های تخصصی با موضوعات اکوسیستم ارزش‌آفرینی ایران، اکوسیستم شهرستان‌ها، استارت‌آپ‌های شکست‌خورده، رسانه‌ها و چالش‌ها همراه است. در دومین روز از این رویداد نیز، با همکاری «پارک فناوری پردیس»، دو کارگاه با محوریت «کسب‌وکار و مدیریت محصول» برای شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

استارت‎آپ ویک در روز سوم و چهارم مهمان مسئولانی از صندوق نوآوری و شکوفایی است. مخاطبان، در این بخش، شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه کسب‌وکار و بلاکچین هستند. روز پنجم این رویداد هم، با ارایه ایده‌هایی دنبال خواهد شد که مربوط به چالش‌های مطرح شده در روز نخست می‌باشند.

بخش دوم رویداد، «تهران بلاک‌چین» است که از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ مردادماه با حضور علاقمندان به‌حوزه فینتک برگزار می‌شود. تهران بلاک‌چین یک رویداد آموزشی-تجربی است که در سه روز متوالی (انتهای هفته) برگزار خواهد شد.

در این برنامه، برنامه‌نویسان، متخصصان کسب‌وکار، دانشجویان، علاقمندان به استارت‌آپ‌ها، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کرده و گروه تشکیل دهند و در نهایت، هر گروه، ایده‌ای را اجرا کند.

این رویداد، با همکاری شرکت های «فینوا» و «تکراسا» برگزار می‌شود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد هفته استارت‌آپ‌ها می‌توانند به نشانی startupweek.ir و جهت شرکت در رویداد تهران بلاک‌چین به نشانی swtblockchain.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها: اکوسیستم کارآفرینیبلاک‌چیناستارت‌آپاستارت‎آپ ویکدانشگاه صنعتی امیرکبیراکوسیستم ارزش‌آفرینی ایران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.