دومین رویداد استارت‌آپ هنر برگزار می‌شود
توسط دانشگاه هنر اصفهان؛ ۸

دومین رویداد استارت‌آپ هنر برگزار می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۳ | ۲ دقیقه

مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان دومین رویداد استارت‌آپ هنر را با هدف آموزش عملی مفاهیم کارآفرینی و کسب‌وکار به دانشجویان برگزار می‌کند.

نوپانا به نقل از مهر، مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان درنظر دارد جهت توانمندسازی دانشجویان در راستای بهره برداری از فرصت های کارآفرینی و آشنایی با بازار کسب و کار اقدام به برگزاری دومین رویداد استارت آپ هنر کند.

هدف از برگزاری این رویداد آموزش عملی مفاهیم کارآفرینی و کسب و کار، ایده پردازی، هم اندیشی کارآفرینانه، ارتباط با کارآفرینان موفق و سرمایه گذاران خطرپذیر، فرصتی برای انتقال تجربیات و آگاهی از فرایند چرخه ایده تا بازار دانشجویان و فارغ التحصیلان است. دومین رویداد استارت آپ هنر در دانشگاه هنر اصفهان، ۷ الی ۹ شهریورماه ۱۳۹۷ برگزار می شود، علاقمندان برای ثبت نام می توانند به آدرس http://pub.aui.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها: استارت‌آپکسب‌و‌کاررویداد استارت‌آپیمرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.