دوره آموزشی ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان
در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می‌شود ۸

دوره آموزشی ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۰ | ۲ دقیقه

دوره آموزشی ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان از سوی پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می‌شود.

نوپانا، به نقل از فاوا: علیرضا نصیری، معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: این دوره طی دو مرحله در تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

او مخاطبان اصلی این دوره را دانشجویان سال آخر کارشناسی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های استان هرمزگان دانست و گفت: نام‌نویسی این دوره از سوی پارک علم و فناوری هرمزگان آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره نام‌نویسی کنند.

به گفته نصیری در این دوره‌ها، عنوان‌هایی چون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی و پرورش ایده، تهیه مدل کسب‌و‌کار، نوشتن طرح کسب‌و‌کار و امکان سنجی مالی اقتصادی طرح‌ها، بازاریابی و فروش، ارتقای توانمندی‌های شخصی و کار تیمی، ارتباطات و اصول مذاکره برای شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

این دوره آموزشی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می‌شود. برای نام‌نویسی در دوره به وب‌سایت ایوند مراجعه کنید.

برچسب‌ها: استارت‌آپدوره آموزشی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.