از افزایش بهره‌وری تا تحلیلگر هوشمند شبکه‌های اجتماعی
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۳۹ ۸

از افزایش بهره‌وری تا تحلیلگر هوشمند شبکه‌های اجتماعی

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۰ | ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ تیملی (Teamly)  که استارت‌آپی در زمینه ارتباطات و بهره‌وری است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ ادتگ (EdTag) که یک پلتفرم برای مدرسین زبان انگلیسی است می‌پردازیم. در ادامه با استارت‌آپ الف‌باکس (Elfbox) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه سرگرمی کودکان می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ وب‌کای (Webxay)  که ابزاری برای ساخت اپلیکیشن وب است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ کدپایلت (CodePilot) را معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند راه‌حل مشکلات کدهای خود را سریع‌تر پیدا کنید.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «راوی» که یک تحلیلگر هوشمند شبکه‌های اجتماعی است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. تیملی  (Teamly)

تیملی یک نرم‌افزار ساده، علمی و کاربردی مدیریت کارها است. به جای استفاده از چندین نرم‌افزار و پلتفرم مدیریت، می‌توانید تنها از تیملی استفاده کنید. تیملی در موارد زیر به شما کمک می‌کند: افزایش بهره‌وری، سازماندهی بهتر و بیشتر کارها، تنظیم لیست کاری و اولویت کارها، نگهداری فایل‌های اطلاعات، گفت‌وگوی کارمندان و... .

۲. ادتگ  (EdTag)

ادتگ یک پلتفرم اجتماعی برای مدرسین زبان انگلیسی است تا بتوانند با ایجاد صفحات شخصی، کار خود را تبلیغ کنند. مدرسین اطلاعات مربوط به تدریس زبان مانند مدرک، سابقه کاری و ... را در صفحات شخصی خود قرار می‌دهند. با این کار دانش‌آموزان بهتر با آن‌ها آشنا می‌شوند و می‌توانند یک مدرس خوب برای خود انتخاب کنند.

۳. الف‌باکس  (Elfbox)

الف‌باکس مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های پیشرفته و با کیفیت برای کودکان است. با داشتن این مجموعه دیگر لازم نیست هر ماه به دنبال اسباب‌بازی جدید باشید. الف‌باکس هر ماه براساس ویژگی‌های شخصیتی کودک شما و به منظور توسعه استعدادهای او، مجموعه‌ای اسباب‌بازی را برای شما ارسال می‌کند. این مجموعه علاوه بر سرگرمی، برای آموزش کودکان هم بسیار مفید است.

۴. وب‌کای  (Webxay)

با وب‌کای بدون کدنویسی، اپلیکیشن تحت وب واقعی بسازید. وب‌کای در ساخت یک اپلیکیشن قدرتمند، ساخت پایگاه داده و ایجاد اقدامات تعاملی با استفاده از زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند. با استفادع از وب‌کاب مقدار زیادی در زمان صرفه‌جویی می‌کنید.

۵. کدپایلت  (CodePilot)

همه توسعه‌دهندگان هنگام کدنویسی به مشکلاتی برخورد کرده‌اند که گاهی اوقات زمان زیادی را صرف پیدا کردن راه‌حل کرده‌اند. کدپایلت به شما کمک می‌کند ارور برنامه خود را برطرف کنید، فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌های جدید را پیدا کنید. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و پاسخ‌های دقیقی به شما ارائه می‌کند.

۵+۱. راوی

نرم‌افزار هوشمند راوی ابزار تحلیل اطلاعات در رسانه‌های اجتماعی است که بر پایه الگوریتم‌های هوش مصنوعی طراحی شده است. شما می‌توانید با وارد کردن لینک کانال مورد نظر خود در راوی، از اطلاعات آنالیز شده راوی در قالب نمودار بهره بگیرید.

قسمت پیشین:

قسمت ۳۸

برچسب‌ها: استارت‌آپمعرفی استارت‌آپراویرسانه‌های اجتماعی۵+۱ استارت‌آپی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.