کارگاه آموزشی بازاریابی ایمیلی
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی بازاریابی ایمیلی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۰ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی ایمیلی توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه آرش خسرویان، مدیر بخش مشتریان ای‌نتورک برگزار می‌شود.

نوپانا: ایمیل به عنوان ابزار و وسیله‌ای جهت ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مشتریان کاربرد دارد. ایمیل، ابزاری کاملاً انعطاف پذیر است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از محتواها را در خود جای دهد: متن، عکس، ویدئو، لینک، فایل. ایمیل تقریباً با هر پیغامی که بازاریاب بخواهد بفرستد و به هر طریقی که بخواهد آن پیغام را ارسال کند، سازگار است. هزینه پایین و سهولت اجرا، بازاریابی ایمیلی را به ابزاری تبدیل کرده که تقریباً در دسترس تمام کسب‌وکارها قرار دارد.

در این کارگاه پس از آشنایی با بازاریابی ایمیلی، روش‌های صحیح استفاده از ایمیل در بازاریابی را فرا خوهید گرفت. چگونگی طراحی یک ایمیل مناسب برای معرفی کالا و یا خدمات، با توجه به جامعه مخاطبان هدف از دیگر مواردی است که در این کارگاه آموزش داده می‌شود. در بخش دیگر کارگاه، چگونگی آنالیز نتایج بازارایابی ایمیلی و بهینه سازی فرآیند بازاریابی ایمیلی را فرا خواهید گرفت.

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۱۵ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز نموده است. در طی مدت فعالیت، این تیم توانسته است چندین رویداد ملی و بین‌المللی را در دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار نماید و با سازمان‌هایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و همچنین مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری نماید.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: جامعه هدفارتباط با مشتریانبازاریابی ایمیلی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.