کمک به جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها در پارک فناوری تهران
عباس زارعی مطرح کرد: ۸

کمک به جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها در پارک فناوری تهران

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۷ | ۳ دقیقه

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از کمک به جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها در کلینیک کسب و کار پارک علم و فناوری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر عباس زارعی در مراسم اختتامیه رویداد فین استارز گفت: در کشور ما وقتی صحبت از فین‌تک و حوزه‌های شبیه به آن می‌شود، ذهن‌ها معطوف به دیجیتالی شدن و متمرکز بر فناوری اطلاعات می‌شود، در صورتی که این فقط خدمات اطلاعات نیست که در این زمینه حائز اهمیت است و پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران آماده ارائه خدمات پشتیبانی از صاحبان ایده در بخش‌های کمتر مورد توجه دیگری چون تعامل و شبکه‌سازی و وام‌دهی همتا به همتا نیز هست و در زمینه بانکداری بیمه، بانکداری فردی و بیمه عمر نیز فعال است.

زارعی ضمن اعلام اینکه اکوسیستم استارتاپی کشور به علت نبود قانون، آماده پذیرش نوآوری نیست، افزود: «پارک برنامه‌هایی برای پیمودن مسیر تجاری‌سازی ایده‌ها از شکل‌گیری ایده تا تبدیل شدن آن به کسب و کار دارد».

وی از اتاق سرمایه و کلینیک کسب و کار این پارک به عنوان خدماتی که در به ثمر رسیدن ایده‌ها بسیار مفید هستند، یاد کرد و گفت: هر آنچه به عنوان زیرساخت، یک شرکت نوپا به آن نیاز دارد در کلینیک کسب و کار پارک ارائه می‌شود و توانمندسازی استارتاپ‌ها از طریق آموزش مسائل حقوقی و فناوری اطلاعات و... به خوبی در جریان است و از آنجایی که اغلب صاحبان ایده در فروش ایده خود مشکل دارند، در این کلینیک به آنها کمک می‌شود تا در جذب سرمایه موفق‌تر عمل کنند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در پایان اعلام کرد: اقداماتی برای حفظ منافع ایده و عدم کپی‌برداری و نیز جلب حمایت‌های رسانه‌ای که همواره حلقه مفقوده روند تجاری‌سازی ایده‌ها است، در پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران صورت گرفته است.

برچسب‌ها: فین‌استارزاستارت‌آپپارک علم و فناوری دانشگاه تهرانعباس زارعی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.