کمیسیون فرهنگی موانع قانونی در مسیر استارت‌آپ‌ها را پیگیری می کند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خبرداد: ۸

کمیسیون فرهنگی موانع قانونی در مسیر استارت‌آپ‌ها را پیگیری می کند

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۲ | ۳ دقیقه

سعیدی گفت: کمیته ای در کمیسیون فرهنگی مجلس موانع و چالش های قانونی را که در مسیر استارت آپ ها وجود دارد پیگیری می کند.

نوپانا، به نقل از رادیو گفت‌وگو: برنامه "گفت و گوی فرهنگی" رادیو گفت و گو با موضوع چالش ها و برنامه ریزی های پیش روی استارت آپ های فرهنگی و در ارتباط تلفنی با محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی روانه آنتن شد. 

سعیدی در ابتدای مطلب اظهار داشت: استارت آپ ها پدیده جدیدی در فضای مجازی هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: در این مدت سرعت رشد استارت آپ ها به قدری زیاد بوده که مجلس که باید مقرراتی در این راستا تصویب و تنظیم کند به سرعت رشد آنها نرسیده است.

وی افزود: کمیته ای در کمیسیون فرهنگی مجلس موانع و چالش های قانونی را که در مسیر استارت آپ ها وجود دارد پیگیری می کند. 

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: قبل از ورود این پدیده به کشور باید مسیر را برای استفاده از آن هموار و برای مشکلات و موانع و چالش های آن تدابیر را اتخاذ می کردیم.

سعیدی عنوان کرد: مرکز پژوهش های مجلس اقداماتی را در این راستا آغاز کرده و قرار بر این است که نتیجه کار را به ما منعکس کنند تا کمیسیون تدبیری بیندیشد.

وی یادآور شد: با توجه به تحولات سریع باید قوانین پاسخگو باشند و همچنین کار کارشناسانه دقیقی برای آن صورت بگیرد. از طرفی دستگاه های متولی این امور نیز باید پای کار بیایند و همکاری های لازم را انجام دهند.

برچسب‌ها: استارت‌آپقانون
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.