دولت توجه جدی برای حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی دارد
سلمانی: ۸

دولت توجه جدی برای حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی دارد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۷ | ۲ دقیقه

سخنگوی وزارت کشور گفت: دولت توجه جدی برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و استارت آپ ها دارد، همچنین در تدوین این دستورالعمل باید رعایت حقوق شهروندی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از دستور رحمانی فضلی وزیر کشور به شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مبنی بر تدوین دستورالعمل مشخص برای فعالیت شرکت های حمل و نقل اینترنتی خبر داد.

وی گفت: با توجه به فعالیت این نوع تاکسی ها در سراسر دنیا و کمک هایی که این نوع سیستم حمل و نقل شهری در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و معضل پارکینگ داشته اند، در حال حاضر بیش از ٦٦ کشور و ۵۰۷ شهر در اروپا، امریکا و آسیا از این سیستم حمل و نقل بهره مند هستند و باید از ظرفیت آن به بهترین نحو استفاده شود.

سامانی افزود: دولت توجه جدی برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و استارت آپ ها دارد، بر همین اساس باید با در نظر گرفتن مطالبات مردم و نظرات ارگانها و نهادهای مرتبط، دستورالعمل هایی را برای نظام مند کردن فعالیت این شرکت ها تدوین کرد. 

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: در تدوین این دستورالعمل باید رعایت حقوق شهروندی، تکالیف و وظایف شرکت ها در قبال مردم، نحوه ارائه خدمات و گزینش رانندگان، تنظیم روابط دستگاههای مرتبط با موضوع و رفع نواقص و معایب احتمالی مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها: استارت‌آپدولترونق اقتصادی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.