استارت‌آپ ویکند در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیکی برگزار می‌شود
در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ۸

استارت‌آپ ویکند در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیکی برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۲ | ۲ دقیقه

معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت که استارت آپ ویکند پیرامون حوزه مطالعه و آموزش الکترونیکی در پارک دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، محمد جعفری گفت: در بحث استارت‌آپ ویکند به دنبال این هستیم که از ایده‌هایی که در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیک وجود دارد، حمایت کنیم. 

وی گفت: امکان ثبت نام برای این رویداد در سایت آموزش الکترونیکی، سایت پارک علم و فناوری تهران و سایت‌های دیگری که در حوزه های کسب‌وکار الکترونیکی و استارت‌آپ ویکند فعالیت می‌کنند، همچنان وجود دارد.

جعفری با بیان اینکه این استارت‌آپ روز چهارشنبه ۹ اسفند آغاز می‌شود و تا جمعه ۱۱ اسفند ادامه دارد، گفت: هدف ما از برگزاری این استارت آپ ویکند این است که بتوانیم از سه تیم اول برگزیده این استارت‌آپ در پارک علم و فناوری تهران حمایت کنیم؛ ما در تلاشیم که به این سه تیم در پارک علم و فناوری تهران فضا یا میز کار دهیم و حمایت‌های خود را ادامه دار و به آنها کمک کنیم که بتوانند تیم اصلی خود را تشکیل دهند تا یک هسته کارآفرین ایجاد شود و بتوانند در این حوزه برای خود یک کسب‌وکار ایجاد کنند.

برچسب‌ها: استارت‌آپاستارت‌آپ ویکندپارک علم و فناوریمحمد جعفری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.