کیت توسعه نرم‌افزار ایرانی رونمایی شد!
بومی‌سازی یک بستر؛ ۷.۸

کیت توسعه نرم‌افزار ایرانی رونمایی شد!

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۰ | ۳ دقیقه

گروه دانش بنیان ام‌تیم که سابقه تولید نرم‌افزارهای مختلف ایزانی را دارد، جدیدترین نرم‌افزار خود به نام زعفران را رونمایی کرد.

نوپانا: اس‌دی‌کی (SDK) یک کیت نرم‌افزاری مخصوص توسعه دهندگان نرم‌افزار و بازی‌سازها است. در واقع اس‌دی‌کی یک نوع شبیه‌ساز است که به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد بدون اینکه برنامه یا بازی خود را به دستگاهی با سیستم عامل مورد نظر انتقال دهند، بتوانند آن را با انواع نسخه‌های آن پلتفرم تست کرده و در محیط گرافیکی اس‌دی‌کی، بازی یا برنامه خود را تست کنند.

اس‌دی‌کی‌‌ها معمولا مجموعه‌ای از زبان برنامه نویسی، مجموعه‌ای از ای‌پی‌آی (API) ها ،یک آی‌دی‌ای (IDE) پیشنهادی، یک شبیه‌ساز (Emulator) مجموعه مستندات و فایل‌های مثال و کمک (Help) است که برای تولید برنامه و نرم‌افزار یک پلتفرم خاص مورد نیازند.

ام‌تیم (MTeam) یک گروه دانش بنیان و فعال در زمینه آی‌تی (IT) است که راهبردها و استراتژی‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کرده است که بتواند نرم‌افزارهای متنوعی را به بازار عرضه دارد.

یکی از این نرم‌افزارها، زعفران است. در واقع زعفران، اس‌دی‌کی بومی ایرانی است که توسط این گروه راه‌اندازی شده است.

گروه ام‌تیم با استفاده از سال‌ها تجربه در حوزه آی‌تی، از سال ۹۱ برند خود را ثبت نموده و به تولید نرم‌افزار موبایل تحت سیستم عامل آی‌او‌اس (iOS)، اندروید (Android) و ویندوز فون (WindowsPhone) پرداخته است.

ام‌تیم دارای یک تیم تحقیق و توسعه قدرتمندی است. این مزیت باعث شده است که همواره افق‌های گسترده‌ای را برای حرکت در نظر بگیرند. ثمره تلاش‌های تیم تحقیق و توسعه این گروه، دستیابی به تکنولوژی تولید برنامه برای تلویزیون‌های هوشمند و ساعتهای هوشمند بوده است.

(همچنین بخوانید: آینده اقتصاد کشور را نبوغ نسل جوان تضمین می‌کند)

برچسب‌ها: برنامه‌نویسیزعفرانsdkکیت توسعه دهندگان نرم افزارام‌تیم
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.