حمایت همه‌جانبه دانشگاه‌ آزاد اسلامی از کسب‌وکار نو
رئیس پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: ۸

حمایت همه‌جانبه دانشگاه‌ آزاد اسلامی از کسب‌وکار نو

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۳ | ۳ دقیقه

رئیس پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت این دانشگاه از کسب‌وکارهای نو خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا، مرتضی موسی‌خوانی در مراسم ارائه نسل سوم استارتاپ‌های مرکز فناوری و نوآوری سیم‌تک با تبریک ایام دهه فجر، گفت: این روزها، روزهای استقلال و عزت ملت عزیز ایران است. امیدوارم بتوانیم به جایگاه شایسته ایرانیان به واسطه همت و تلاش شما جوانان و حمایت مسئولان دست یابیم.

وی افزود: این دوره، دوره بسیار خوبی است. چرا که هیچ‌گاه شاهد این همه توجه و حمایت از سوی مسئولان عالی‌رتبه نظیر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی را نداشتیم. اکنون فرصت گلدن‌تایم کشور است که باید از آن استفاده کنیم.

رئیس پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بدرقه دکتر رهبر از دانشجویان دانشگاه آزاد مسابقات روبوکاپ گفت: در این مراسم بدرقه، دکتر رهبر خطاب به دانشجویان گفتند شما جرات علمی را معنا کردید. این جمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بسیار اثرگذار بود. نسل امروز ما برخلاف نسل گذشته جسارت پیدا کرده و دانش را به ثروت تبدیل کرده است. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز تاکید دارند که همه نوع حمایت برای تجاری‌سازی محصولات و حمایت از ادامه کار جوانان صورت گیرد. ایشان حتی خطاب به جوانان گفته‌اند اگر صدبار شکست خوردید نترسید، چرا که صد و یکمین بار حتما پیروز خواهید شد.

موسی‌خوانی گفت: این همه حمایت از جوانان ارزشمند است و جوانان نیز باید قدر این فرصت را بدانند.

رئیس پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدوارم در سال تولید و اشتغال بتوانیم وظیفه خودمان را انجام دهیم و به سمت اشتغال پایدار پیش رویم.

برچسب‌ها: دانش‌بنیاناستارت‌آپدانشگاه آزاد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.