نشست استاندار قم و مدیر کل ICT استان با استارت‌آپ‌ها
اکوسیستم استارت‌آپی ۸

نشست استاندار قم و مدیر کل ICT استان با استارت‌آپ‌ها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۴ | ۳ دقیقه

با هماهنگی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم و مجریان کسب و کارهای نوپا با استاندار قم دیدار و گفتگوکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، با هماهنگی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم و مجریان کسب و کار های نوپای IT با مهندس صادقی استاندار قم نشست صمیمی برگزار کردند. در این نشست که معاون محترم استاندار نیز حضور داشتند ابتدا سید حسن هانی طبائی مدیر کل ICT قم به معرفی اکو سیستم جدید ایجاد شده اشاره کرد و گفت : با تاکید به اینکه تحول موجود نتیجه ایجاد زیر ساخت های بوجود آمده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده ، به تنوع این کسب و کار ها و توانایی آنها در ایجاد شغل های جدید و همچنین تغییر در کسب و کار های سنتی اشاره کردند .

سپس در ادامه صاحبان کسب و کارهای دعوت شده با معرفی کسب و کارها خود به توانایی ها و چالش های خود اشاره کردند که عمده چالش ها ی مطرح شده  که عبارتند از رکود جاری، جدید بودن این کسب و کار های سنتی، کندی فرآیند های دولتی، سهولت در ارائه تسهیلات.

در پایان استاندار با بیان اینکه نشست فوق بسیار پر بار بوده خواستار استمرار اینگونه جلسات شدند و اظهار کرد: مطالب مناسبی در این جلسه مطرح شد که در این ارتباط بمنظور پیگیری امور و رفع مشکلات این کسب و کار ها دستوراتی را به معاون خود صادر کردند. 

برچسب‌ها: استارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.