دعوت از استارت‌آپ‌ها برای حضور در پروژه «ایران چالش»
اتاق مشترک بازرگانی ایران- سوئیس فراخوان داد ۸

دعوت از استارت‌آپ‌ها برای حضور در پروژه «ایران چالش»

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۶ | ۳ دقیقه

رویداد «ایران چالش» در بازه‌های دوماهه با هدف کمک به ورود علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در حوزه استارتاپ و کسب‌وکارهای نوپا توسط اتاق مشترک بازرگانی ایران- سوئیس برگزار می‌شود.علاقه‌مندان می‌توانند برای اعلام آمادگی و حضور در این رویداد با این اتاق مکاتبه کنند.

با توجه به شروع فعالیت پروژه ایران چالش توسط اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئیس با هدف حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و همچنین گسترش همکاری میان اعضای اتاق ایران و سوئیس، این اتاق از تمامی کسب‌وکارهای نوپا (استارتاپ‌ها) و فعالان و تیم‌های علاقه‌مند به فعالیت در اکوسیستم کارآفرینی ایران دعوت می‌کند تا حضور خود برای استفاده از این موقعیت را اعلام کنند.

بر اساس اعلام اتاق مشترک بازرگانی ایران- سوئیس، پروژه ایران چالش قصد دارد از طریق برگزاری رویدادهای متوالی و مداوم، ارتباطی جدی و مستحکم میان جوانان فعال و اکوسیستم استارتاپی ایران با فعالان و بازیگران بزرگ اقتصاد ایران ایجاد کند تا از این طریق بتوان به ساختاری قوی و قابل‌اعتنا در حوزه کسب‌وکارهای نوپا در ایران دست پیدا کند.

ایران چالش نام سلسله رویدادهایی است که در بازه‌های زمانی ۲ ماهه پیرامون یک شاخه فعالیت خاص برگزار می‌شود و در این رویدادها، استارتاپ­های مرتبط با همان حوزه و شاخه که مورد بررسی اولیه اتاق ایران و سوئیس قرار گرفته‌اند، قادر به ارائه ایده و فعالیت خود به کمیته سرمایه‌گذاری خواهند بود.

کمیته سرمایه‌گذاری متشکل از شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ عضو اتاق ایران و سوئیس اعم از شرکت‌های صنایع غذایی، بانک‌ها، شرکت‌های دارویی و ... خواهد بود.

علاقه‌مندان برای اعلام آمادگی و پذیرش جهت حضور در رویدادهای ایران چالش می‌توانند درخواست خود  را از طریق ایمیل به نشانی Iranchallenge@iransuisse.com ارسال کنند.

گفتنی است متقاضیان باید عنوان ایمیل ارسال را «ایران چالش – نام استارتاپ خود» بگذارند و در متن ایمیل نیز هر آن چیزی که کمیته بررسی باید از آنها بداند، اعم از زمان شروع کار، خصوصیات تیم، اطلاعات کلیدی کسب‌وکار و ... را مکتوب کنند.

 
 
برچسب‌ها: ایران چالش
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.