تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان معاونت علمی و بانک گردشگری به امضاء رسید
تفاهم‌نامه نوآورانه گردشگری ۸

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان معاونت علمی و بانک گردشگری به امضاء رسید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۴ | ۲ دقیقه

در راستای همکاری بانک‌ها با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در خصوص حمایت از فناوری‌های نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و بانک گردشگری امضاء شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و بانک گردشگری، به امضای «علیرضا دلیری»، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و «علی‌اصغر سفری» و مدیرعامل بانک گردشگری، رسید، طرفین در خصوص همکاری مشترک در حوزه‌های نوآورانه گردشگری و فعالیت‌های حمایت از استارت آپ ها به تفاهم رسیدند.
این تفاهم‌نامه باهدف به‌کارگیری ظرفيت‌هاي بازار پول و سرمايه كشور، در جهت رشد و توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنيان و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي به  امضاء رسید. 
همكاري در راه‌اندازي «مركز شتاب‌ده‌ی و نوآوري» در بانک، همكاري در جهت استفاده از خدمات و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های کاری مرتبط  از جمله صنعت گردشگری و پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان از منابع بانک و یا منابع صندوق توسعه ملی از موضوعات این تفاهم‌نامه است که می‌توان به آن اشاره کرد. 

برچسب‌ها: علی‌اصغر سفریبانک گردشگری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.