نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار آغاز بکار کرد
در سه حوزه خدمات مدیریتی، خدمات فرانچایز و استارت آپ های مدیریتی؛ ۴

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار آغاز بکار کرد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵ | ۵ دقیقه

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ این نمایشگاه در سه حوزه خدمات مدیریتی ، حوزه خدمات فرانچایز و استارت آپ های مدیریتی برپا خواهد شد.
نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با حضور و مشارکت تعداد ۷۰ شرکت و غرفه دار و با هدف توسعه کسب و کارها در راستای اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایه گذاران و توسعه استارت آپ ها در ۲۰۰۰ مربع وسالن های ۱۰ و ۱۱ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده است.
این نمایشگاه با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت صنعتی و دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران، خانه صنعت معدن تجارت ،کانون کار آفرینان استان تهران، اتاق اصناف ایران، بنیاد فرهنگی اصناف ایران و انجمن ملی فرانچایز ترکیه برگزار شده است.
حوزه‌های کسب ‎وکاری که در این نمایشگاه حضور دارند، نوظهور هستند و در توسعه کسب‎ و کار نقش مهمی را ایفا خواهند کرد،.
موضوع فرانچایز از محورهای مهم این نمایشگاه است و اگر در زمینه فرانچایز فرهنگ سازی صورت گیرد جوانانی که به دنبال کسب و کار هستند می توانند کسب و کار پایدار ایجاد کنند.
نرخ بازگشت سرمایه براساس اعلام بانک جهانی در حوزه تحقیق و توسعه ۳ هزار درصد است که در مقایسه با سایر حوزه‌ها از بیشترین بازگشت سرمایه برخودار است.
اگر وارد فرانچایز شویم شغل های پایدار و کسب و کار درازمدت توسعه پیدا می کنند زیرا مدلی را نشان می دهد که براساس ان آدم ها وارد کسب و کار استاندارد و سود تعریف شده، می شوند.
همزمان با این نمایشگاه؛ نخستین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی فرانچایز ایران نیز با حمایت شورای جهانی فرانچایز(World Franchise Council) و برخی از انجمن های ملی فرانچایز کشورهای توسعه یافته، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار می شود.
این رویداد به دلیل ایجاد فضایی مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچایز ایران ، توسعه ارتباطات و ملاقات های موثر با افراد کلیدی و تصمیم گیرنده داخلی و بین المللی و نیز آشنایی با آخرین دستاوردها و رویکردهای این صنعت مهم جهانی، حائز اهمیت است.
نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار از ۲۱ تا ۲۴ دی هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

برچسب‌ها: استارت‌آپکسب‌و‌کارکارآفریناننمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب‌وکارانجمن ملی فرانچایز ترکیه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.