آفش؛ اپلیکیشینی در خدمت صاحبان کافه‌ و رستوران‌
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸.۷

آفش؛ اپلیکیشینی در خدمت صاحبان کافه‌ و رستوران‌

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۰ | ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه اطلاع‌رسانی تخفیف‌های ساعتی کافه‌ها و رستوران‌ها فعالیت می‌کند.

نوپانا: امروزه رستوران‌داری و کافه‌داری کسب‌وکاری است که علاقه‌مندان زیادی دارد. این کسب‌وکار با وجود درآمد کافی، ساعت‌های بیکاری زیادی دارد که جذب مشتری در این ساعت‌ها، یکی از بزرگترین دغدغه‌های صاحبان رستوران و کافه است.

آفش پلتفرمی است که در زمینه تخفیف ساعتی کافه‌ها و رستوران‌ها فعالیت می‌کند. در آفش رستوران‌داران و کافه‌داران می‌توانند تخفیف‌های ساعتی خود را تنظیم کنند و آن را در اختیار مشتریان قرار دهند.

شهرام سعیدی، بنیان‌گذار و مدیر این استارت‌آپ، در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «تیم اصلی ما سابقه مدیریت و راه‌اندازی کافه و رستوران را دارد. یکی از دغدغه‌های همیشگی ما پر کردن ساعت‌های خالی کافه بود؛ به همین خاطر تصمیم گرفتیم یک کانال تلگرام بزنیم تا تخفیف‌های ساعتی کافه را به مشتریان اطلاع دهیم. همین ایده منشا شکل‌گیری تیم ما شد. در حال حاضر نیز حدود ۲۰۰ کافه و رستوران با ما همکاری می‌کنند و هر روز به تعداد آنها اضافه می‌شود.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آفش این اپلیکیشن را دانلود کنید. امکان رزرو آنلاین نیز این امکان را به مشتری می‌دهد تا در همان لحظه که تخفیف اعلام شد میز خود را رزرو کرده تا قطعا بتواند از تخفیف استفاده کند. همچنین باشگاه مشتریان از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

سعیدی با اشاره به بخش باشگاه مشتریان گفت: «این امکان بدون نیاز به صدور کارت مغناطیسی یا کارت‌های مشابه کار می‌کند و رستوران‌داران می‌توانند با استفاده از آن مشتریان خود را وفادار کرده و در واقع به آنها کمک می‌کند تا مشتری جذب کنند. مشتریان نیز می‌توانند با لایک کردن و دنبال کردن کافه یا رستوران مورد علاقه خود از تخفیف‌های آینده آنها از طریق نوتیفیکیشن، اس‌ام‌اس و ایمیل باخبر شوند.»

او ادامه داد: «مهم‌ترین دغدغه هر پلتفرمی ایجاد مرغ و تخم‌مرغ است؛ یعنی تا زمانی که رستوران‌داران مشارکت نکنند، مردم از اپلیکیشن استقبال نمی‌کنند و تا زمانی که مردم دانلود نکنند کافه‌داران و رستوران‌داران مشارکت جدی نخواهند کرد و این سخت‌ترین بخش استارت‌آپ ماست.»

تیم آفش قصد دارد در آینده به این اپلیکیشن ماژول‌های خیلی جذابی اضافه کند که مطمئنا دغدغه خیلی‌هاست و مردم نیز استقبال خوبی از آن خواهند کرد. همچنین امیدوارند با قدم‌هایی که برداشته و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌اند تا یک سال آینده تعداد زیادی از مردم از این اپلیکیشن استفاده کرده و این موضوع باعث رونق حوزه کافه و رستوران شود.

(همچنین بخوانید: فهرست غذاها براساس سلیقه و منطقه شما)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیoffeshآفشرستورانتخفیفکافه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.