از سیستم مدیریت بازخورد مشتریان تا سوپرمارکت آنلاین شبانه‌روزی
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۲۱ ۸

از سیستم مدیریت بازخورد مشتریان تا سوپرمارکت آنلاین شبانه‌روزی

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۰ | ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ ریلیزبل (Releasable) که استارت‌آپی در زمینه جمع‌آوری بازخورد از مشتریان واقعی است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ گوویت‌کید (GoWithKid)  که ابزاری برای پیدا کردن مکان‌های مناسب برای تفریح با کودکانتان است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ اکدگیلد (AcadGild) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در توسعه انواع مهارت‌ها می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ ایونتیفای (Eventify) که ابزاری برای تبلیغ رویدادها است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ لینک‌رو (LinkRev) را معرفی می‌کنیم که یک پلتفرم دستیار وب است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی هایپرکا که یک سوپرمارکت آنلاین شبانه‌روزی با تحویل رایگان است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. ریلیزبل (Releasable)

ریلیزبل یک ابزار تعامل و بررسی محصولات اولیه برای شرکت‌ها است تا بتوانند از مشتریان واقعی بازخورد اولیه دریافت کنند و یک محصول را به صورت رسمی در بازار عرضه کنند. با این ابزار شرکت‌ها می‌توانند تمام بازخوردها را از یک سیستم مرکزی مدیریت کنند و دیگر نیازی به استفاده از ابزارهای گوناگون برای اهداف مختلف ندارند.

۲. گوویت‌کید (GoWithKid)  

گوویت‌کید یک ابزار مناسب است که به شما کمک می‌کند تا زمان خوشی را در یک مکان مناسب با فرزند خود بگذرانید. هنگامی که به یک شهر یا کشور جدید سفر می‌کنید، انتخاب یک مکان مناسب برای گردش با فرزندتان کار سختی است. این استارت‌آپ با طراحی و توسعه اپلیکیشن تحت وب خود به شما کمک می‌کند تا در یک شهر جدید به راحتی مکان‌هایی مانند پارک، شهربازی، باغ وحش و... را پیدا کنید.

۳. اکدگیلد (AcadGild)       

اکدگیلد یک استارت‌آپ آموزشی تکنولوژی است که توسط متخصصان صنعت فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده است. این گروه یک اکوسیستم برای توسعه انواع مهارت‌ها ایجاد کرده‌اند. در این اکوسیستم افراد می توانند از منتورها و افراد دیگر مشاوره بگیرند و درس بیاموزند.

۴. ایونتیفای (Eventify)

ایونتیفای یک اپلیکیشن اطلاع‌رسانی رویدادها با قابلیت‌های مختلف است. برگزارکنندگان رویدادهای مختلف می‌‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند تا رویدادهای خود را به دیگران معرفی کنند و آن‌ها را ترویج دهند. برگزارکنندگان می‌توانند برای انواع مختلف رویدادهای کسب‌وکار مانند نمایشگاه‌های بزرگ، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌های تجاری، جلسات خصوصی و جلسات گروهی پروفایل ایجاد کنند. این پلتفرم بازده خوبی دارد و باعث می‌شود رویدادها بیشتر دیده شوند.

۵. لینک‌رو (LinkRev)

لینک‌رو اولین و بهترین پلتفرم دستیار وب است. این پلتفرم یک افزونه به مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اپرا است و به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا  به سایت‌های مختلف امتیاز دهند و نظرات افراد دیگر را مطالعه کنند و با دیگران به بحث و تبادل بپردازند.

۵+۱. هایپرکا

هایپرکا یک سوپرمارکت آنلاین شبانه‌روزی با تحویل رایگان است. با استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت این استارت‌آپ ایرانی، می توانید محصولات موردنظر خود را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مورد علاقه‌تان بخرید و در کم‌تر از یک ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

قسمت پیشین: 

قسمت ۲۰

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ۵+۱ استارت‌آپیهایپرکااستارت‌آپخرید آنلاین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.