استارت‌آپ‌ویکند علم تهران؛ فرصتی برای تبدیل ایده‌ به کسب‌وکار
رویداد‌ استارت‌آپی؛ ۸.۷

استارت‌آپ‌ویکند علم تهران؛ فرصتی برای تبدیل ایده‌ به کسب‌وکار

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۰ | ۲ دقیقه

استارت‌آپ‌ویکند علم تهران از تاریخ ۸ الی ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

نوپانا: با شرکت در استارت‌آپ‌ویکند علم تهران می‌توانید در محیطی ایده‌آل رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید و درکنار افرادی هوشمند و پرشور و با استفاده از بهترین ابزارها و راهبردهایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، بنیان‌گذار کسب‌وکار خود باشید و از ارتباط با افراد و منابع مناسب بهره‌مند شوید.

در این رویداد سه روزه، افراد ایده‌های خود را در یک دقیقه به دیگران معرفی می‌کنند؛ تیم سازی می‌کنند و یا به یکی از تیم‌ها ملحق می‌شوند. سپس تیم‌ها روی ایده‌های خود کار می‌کنند و در نهایت به مدت ۵ دقیقه به ارائه نتیجه نهایی به هیئت داوران می‌پردازند. در پایان سه تیم به‌عنوان تیم‌های برگزیده انتخاب می‌شوند که برای آنها خدمات و بسته‌های حمایتی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

همچنین در این رویداد، کارگاه‌ها و مشاوره‌های کامل و جامعی در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده قرار خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت این رویداد مراجعه کنید. نوپانا حامی رسانه‌ای استارت‌آپ‌ویکند علم تهران است.

برچسب‌ها: استارت‌آپرویداد استارت‌آپیجذب سرمایهایدهکسب‌و‌کاراستارت‌آپ‌ ویکند
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.