نمایش‌های هوایی هیجان‌انگیز در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۷ روسیه
پرندگان آهنین بر فراز روسیه؛ ۸

نمایش‌های هوایی هیجان‌انگیز در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۷ روسیه

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۰ | ۳ دقیقه

ماكس، يكی از بزرگ‌ترين نمایشگاه‌های هوافضایی دنيا است که امسال سيزدهمين دوره آن در شهرك هوافضايی ژوكوفسكی روسیه برگزار شد.

نوپانا به نقل از آی‌تی‌ایران: ماكس يكی از بزرگترين نمایشگاه‌های هوافضایی دنيا است که امسال سيزدهمين دوره آن در شهرك هوافضايی ژوكوفسكی روسیه برگزار شد. ژوکوفسکی يكی از مهم‌ترين و تاريخی‌ترین شهرها در حوزه هوافضا است که در حومه مسکو قرار دارد و امسال نیز میزبان یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های هوافضایی در سطح بین‌المللی است.

گرچه حضور کمپانی‌های مهم هوافضایی غربی در نمایشگاه ماکس امسال همانند چند دوره پیشین خود نبود، ولی همچنان هر روز هزاران نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند. این نمایشگاه از ۲۷ تیرماه جاری برپاست و تا یک مرداد ادامه خواهد داشت. مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه ماکس، نمایش‌های هوایی هیجان‌انگیز آن است که نمونه آن را تقریبا در هیچ نمایشگاه دیگری نمی‌توان یافت.

در ادامه گزارش تصویری این نمایشگاه را با هم می‌بینیم:


 

 

(همچنین بخوانید: شرکت‌های دانش‌بنیان به روسیه می‌روند)

برچسب‌ها: بین‌المللیهواپیماروسیهجهانژوکوفسکیهوافضامسکوماکس ۲۰۱۷گزارش تصویری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.