آرشیو تمامی مطالب نوپانا
چگونه کودکان را با کارآفرینی آشنا کنیم؟
کودکان معمولا هیچ شناختی از کارآفرینی ندارند. آشنایی آنها با این موضوع از سنین کم، میتواند آنها را در آینده تبدیل به کارآفرینانی موفق کند.
نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
گاهی استارتآپها شناخت خوب و کاملی از مشتریهای خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.
قبل از مراجعه به سرمایه گذار این مطلب را بخوانید (قسمت پایانی)
باید بدانید جذب سرمایه زودهنگام توسط استارتآپها مانند یک ماده مخدر عمل میکند. و در موارد بسیاری انجام این کار شما را از مسیر اصلی دور میسازد.
استارتآپها بخش عمدهای از مشکلات کشور را برطرف خواهند کرد
ناصر پاشاپور: «دولت با گرفتن چتر حمایت خود بر سر استارتآپها میتواند بسیاری از مشکلات احتمالی بر سر راه این کسبوکارهای نوپا را حل کند.»
چهار روش برای کشف فرصتهای تجاری بهتر
انتظار برای موفقیت مثل این میماند که منتظر به پایان رسیدن زمان باشیم. اما بهتر است منتظر فرصت نمانید، بلکه رو به جلو حرکت کنید و خودتان فرصتها را بسازید.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت بیستونهم)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
به گذشته فکر نکنید، از آینده نترسید
ذهن ـ آگاهی به شما کمک میکند تا از اشتباهات در کسبوکار خود اجتناب کنید و با مشاهده فرصتهای پیشرو، رشد چشمگیری داشته باشید.