آرشیو تمامی مطالب نوپانا
سبقت ترکیه از ایران در جذب سرمایه استارتآپی
ترکیه توانسته است در شش ماه نخست سال ۲۰۱۷ از طریق ۹۱ استارتآپ مختلف، سرمایهای در حدود ۵۷ میلیون دلار را جذب کند. این رقم در مقابل جذب سرمایه ایران از رشد بالایی برخوردار است.
تی-باتز، استارتآپی که کودکان را وارد دنیای رباتیک میکند
دنیای کودکان پر از کنجکاوی و خلاقیت است. استارتآپ تی-باتز با ورود به دنیای کودکان و طراحی رباتهایی مخصوص آنها در این مسیر با آنها همراه میشود.
فن بیان و گویندگی خود را شکستناپذیر کنید
فن بیان و گویندگی یک هنر است. فرقی نمیکند که میخواهید سخنرانی کنید یا شعری را با صدای بلند بخوانید. در هر حال باید فن بیان و گویندگی را بهخوبی بدانید.
نقش باور و عناصر بنیادین در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
پیوت چیست و چگونه استارتآپ را از شکست نجات میدهد؟
پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارتآپ جهت استراتژیهای خود را تغییر میدهد و سعی میکند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.
لزوم ایجاد یک نهاد قانونی با هدف حمایت ویژه از استارتآپها
محسن مهرعلیزاده: «لازم است ایجاد یک معاونت مستقل در وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا به صورت سازمانی مستقل در زیرمجموعه معاونتهای رئیسجمهور، با اختیار عمل کافی، در دستور کار دولت قرار گیرد.»
چگونه سرمایهگذار موفقی باشیم؟
سرمایهگذاری مستلزم اولویت بخشیدن به آینده مالی در برابر خواستههای کنونی است.