نوشته های مرتبط: چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ رابینهود در ابتدای کار سود بسیار کمی بهدست آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایهگذاران خطرپذیر را جلب کند.
مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند
در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث میشوند کارمندانشان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی میکنیم.
چگونه در ۲ ثانیه قهرمان سخنرانی شویم؟
برای موفقیت در برقراری ارتباط، روی ۲ ثانیه اول ارتباط خود تمرکز کنید.
راز راهبری موفق مدیرعامل مایکروسافت چیست؟
ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، کلید موفقیت خود در این شرکت و کلید موفقیت هر مدیری را ویژگی منحصربهفردی میداند که این روزها اهمیت بسیاری دارد.
نگرش مشتریان درباره برند خود را بشناسید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.