نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتریمداری
روشهای ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
میزان حقوق منطقی صاحبان کسبوکار چقدر است؟
شما بهعنوان مالک یک کسبوکار، همیشه میتوانید حقوق بالاتری برای خودتان در نظر بگیرید؛ ولی آیا این تصمیم روی کسبوکار شما تاثیر میگذارد؟
اردیبهشت استودیو، سازنده بازیهای نوستالژیک تلفن همراه
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که بازیهای دوران کودکی را با تکنولوژی امروزی پیوند میزند و بازیهای چندنفره آنلاین میسازد.
اهمیت اولین مشتریان استارتآپ خود را دستکم نگیرید
اولین مشتریان شما، مهمترین آنها هستند. آنها میتوانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسبوکار شما باشند.
درسهای مهمی از کسبوکار، که شک و تردید شما را از بین میبرند
حتی موفقترین کارآفرینان نیز دچار شک و تردید میشوند و باید با این موضوع مبارزه کنند. استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه میتواند کمک بزرگی باشد.
نگاه مسئولان به استارتآپها، باید نگاه حمایتی باشد
محمد حسینی: «تسهیلات مادی بهتنهایی قادر به حل مشکل استارتآپها نیستند؛ بلکه در این زمینه باید حمایتهای قانونی و معنوی هم در کنار مسائل مالی در نظر گرفته شوند.»
۱۴ روش برای آن که میلیاردری خودساخته شوید (قسمت اول)
بنجامین پی هاردی، دانشجوی دوره دکترای روانشناسی انگیزش و یکی از موفقترین نویسندگان این حوزه، چهارده روش بیانشده در این مطلب را در اختیار کسانی قرار داده است که میخواهند در مسیر میلیاردر شدن قدم بردارند.