نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۰ نمونه از خلاقانه‌ترین شکایات مشتریان از شرکت‌های معروف دنیا

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیب‌ترین و جالب‌ترین روش‌های انتقاد مشتریان از شرکت‌ها، می‌پردازیم.

سه اصل اساسی برای بقای استارت‌آپ‌ها در بازار

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

راه‌اندازی استارت‌آپ کار دشواری است و نگهداری از آن در بازار، دشوار‌تر! اما اگر استارت‌آپی سه اصل اساسی بیان‌شده در این مطلب را رعایت کند، به‌راحتی از بازار حذف نمی‌‌شود.

انعطاف‌پذیری، آموزش و توسعه ارتباطات؛ مثلث موفقیت در کار تیمی استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «کار تیمی استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.

استارت‌آپ‌های موفقی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۰/ ۲۱ دقیقه

طی چند سال گذشته، تعداد استارت‌آپ‌های موفق خارجی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند، رشد چشم‌گیری داشته‌ است و بررسی نکات موفقیت آن‌ها بسیار سودمند است.

چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار می‌بخشد

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

راهکارهایی که بازدهی روزانه شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

همه ما در طول روز کار‌های بسیاری انجام می‌دهیم. اما گاهی ممکن است با خود فکر کنیم با وجود حجم زیاد کار و فعالیت، خروجی خوبی نداشته‌ایم. در این مطلب به بررسی راهکار‌هایی برای افزایش بازدهی فردی می‌پردازیم.

ثبت‌نام در بزرگ‌ترین جایزه استارت‌آپی ایران، تمدید شد

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۰/ ۳ دقیقه

استارت‌آپ‌های ایرانی تا ۱۵ دی‌ماه مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگ‌ترین جایزه استارت‌آپی ایران ثبت‌نام کنند.