نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتری‌مداری

برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

مطمئنا نمی‌توان استارت‌آپ‌های تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما می‌توان از نکاتی که آن‌ها برای بازاریابی برند استفاده می‌کنند درس‌های ارزشمند گرفت.

برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل می‌دهد

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۰/ ۲۱ دقیقه

مفهوم برندسازی هنوز برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌وکار به‌طور کامل روشن نیست؛ برندینگ، نقطه‌ استراتژیک دیدگاه است، نه یک مجموعه‌ انتخابی از فعالیت‌ها.

راه حل استارت‌آپ ایرانی برای دسترسی آسیب‌دیدگان زلزله به آب آشامیدنی سالم

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

استارت‌آپ چه‌گوارا با اجرای کمپین خود، تا کنون ۳۲۰۰ باکس آب برای توزیع میان آسیب‌دیدگان زلزله اخیر کشور فراهم کرده است.

چگونه با ترس از شکست، مقابله کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۴ دقیقه

ذهن ما هنگام رویارویی با ریسک و خارج‌شدن از دایره‌ امن‌مان واکنش نشان می‌دهد؛ اما عملکرد مغز ما برای مقابله با تهدید، در جداسازی تهدیدهای فیزیکی از تهدیدها و مخاطرات «درک‌شده» چندان خوب نیست.

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.

چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار می‌کند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟

با تفکر استراتژیک، فرصت‌ها را هوشمندانه تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

تفکر استراتژیک، دریچه‌ای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیت‌ها و استفاده از فرصت‌های امروز با هدف خلق آینده‌ای درخشان برای کسب‌وکار است.

چگونه تصمیمات خلاقانه و موثر بگیریم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰/ ۱۱ دقیقه

افراد موفق در تصمیم‌گیری، گزینه‌‌های پیش‌ روی خود را تحلیل می‌کنند و خردمندانه انتخاب می‌کنند؛ اما اگر گزینه‌ها مشخص نباشند یا هنوز وجود نداشته باشند، راه‌حل چیست؟