نوشته های مرتبط: بازاریابی موفق در اینستاگرام
نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن
ارزیابی برند، حوزهای در برندسازی است که از ناسازگاریها و اختلافنظرها آسیب زیادی دیده است.
ترس؛ شما را از مسیر کسبوکارتان دور میکند
ترس و محافظهکاری تاثیرات مخربی بر تصمیمگیریهای اساسی زندگی شخصی و کاری شما خواهند داشت.
دیجیتال مارکتینگ به کمک اینستاگرام
یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال، اینستاگرام است؛ اما کسبوکارها چقدر در استفاده از این ابزار، هوشمندانه عمل میکنند؟ به همین منظور به بررسی «کارگاه دیجیتال مارکتینگ با طعم اینستاگرام» که ۲۲ شهریور در تهران برگزار شد، میپردازیم.
آیا شما قهرمان کسبوکار خود هستید؟
یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسبوکار باید انجام دهید.
اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال
این روزها کمپینهای بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینههای شما صرفهجویی میکند.
آیا هنوز هم سیلیکونولی خانه پیدایش استارتآپها است؟
کارآفرینان حوزه تکنولوژی جزء جذابترین افراد جهان هستند؛ قبلا جوانان علاقمند بودند ستاره موسیقی یا فضانورد شوند، اما امروز رویای آنها شروع یک استارتآپ است.
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت پنجم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
به قلکهای خود دست نزنید!
برای راهاندازی کسبوکار خود از کمترین منابع موجود، بیشترین بهرهبرداری را انجام دهید.