نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتریمداری
جایگاه کسبوکارهای نوپا در برنامه ششم توسعه
توجه به کسبوکار، اشتغال و فضای مجازی در دستور کار برنامه توسعه ملی در سالهای پایانی قرن چهاردهم شمسی است.
استارتآپ را چگونه بفروشیم؟
فروش استارتآپ یکی از اقداماتی است که در صورت انجام صحیح، میتواند مؤسس آن را به موفقیتهای بزرگی برساند.
طوفان دیگری در راه است
استارتآپهای رسانهای چگونه جهان ارتباطی ما را متحول میکنند؟
کارواش استارتآپی برای تمیز کردن ماشین در محل
اسپارکل با فرمول خاص خود و استفاده از پارچههای تجزیهپذیر، مصرف آب را به حداقل رسانده است.
جزئیات خواب خود را ثبت کنید
استارتآپ بدیت سنسورهای ردیاب خواب تولید میکند.
مسیر موفقیت استارتآپها در رویدادهای نمایشگاهی
حضور درست در یک نمایشگاه میتواند بر آینده استارتآپ تاثیرات بزرگی بگذارد.