نوشته های مرتبط: مزایا و معایب شخصیت کاریزماتیک برای یک مدیر

چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

استخدام کارکنان دورکار و مدیریت این افراد، به یکی از چالش‌های مدیران تبدیل شده است.

نکاتی برای بهبود ارتباط مدیران با کارمندان

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

یک کارآفرین هوشمند، برای ایجاد رابطه بهتر با کارمندان خود، آن‌ها را به‌صورت دوره‌ای به جلسات مهم دعوت می‌کند.

دولت برای استارت‌آپ‌ها زمان بخرد

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۲۵ دقیقه

گپ‌وگفتی با محمدحسین رفعت‌نژاد که این روزها استارت‌آپ بزرگی را در حوزه املاک و مسکن راه‌اندازی کرده است.

مطبوعات، چاره‌ای جز استفاده از فضاهای جدید ارتباطی ندارند

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

حسین انتظامی: برای تغییر فضای سنتی و سلیقه‌ای، باید ابتدا از خودمان و نهادهای دولتی آغاز کنیم.

یک روز، همراه با موسس فیسبوک

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

در این گزارش، نگاهی به زندگی روزانه بنیان‌گذار فیسبوک می‌اندازیم.

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در قسمت قبلی، باید‌ها و نباید‌هایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری می‌پردازیم.

مدیران برتر چگونه به کارهای روزانه خود، رسیدگی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۰/ ۱۰ دقیقه

برای اینکه در حرفه خود موفق باشیم، می‌بایست قدرت مدیریت زمان و کارها را داشته باشیم. بر همین اساس شرکت فست با ۱۰ مدیرعامل برتر درخصوص چگونگی مدیریت انجام کارها گفت‌وگو کرده است.