نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای کسبوکارها در شبکههای اجتماعی
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
هفت خوان راهاندازی یک استارتآپ
در این مطلب از زبان تیمونی سیکس*، کارآفرین موفق، ۷ درس مهم شروع یک کسبوکار نوپا را بررسی میکنیم.
دخالتهای غیرضروری و سلیقهای، باعث ایجاد موانع در مسیر حرکت کسبوکارهای نوپا
رضا زرنوخی: متوقف کردن فعالیت استارتآپها، نوعی دلسردی و یاس از ادامه کار را در ذهن کارآفرینان رقم میزند و این امر در تضاد با حمایت از آنها است.
کارآفرینی، شکستن قوانین و ریسک هیجانی نیست
کارآفرینی و تأسیس یک استارتآپ، شکستن قوانین و ریسک هیجانی نیست، بلکه مسئولیتپذیری و تعهد دادن برای نتیجه گرفتن است.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
تفکیک حقوقی بستر از محتوا ضروری است
جهانگرد: «از نظر قانونی باید طوری باشد که بستر از محتوا براساس قانون تفکیک شود؛»
سنگ بزرگ در کارآفرینی، نشانه نزدن نیست!
کارآفرینی یعنی چند سالی از عمرت را طوری زندگی کن که اکثر آدمها زندگی نمیکنند، آنوقت میتوانی بقیه عمرت را طوری زندگی کنی که اکثر آدمها نمیتوانند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.