نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی

فالوئرهایی که مشتری واقعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۱۲ دقیقه

نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی

از الویت‌بندی مالی تا افزایش اعتبار

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

مصاحبه‌ای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیل‌گران «مولتی فول» درباره کسب‌وکارهای نوپا و بدهی‌های اعتباری آن‌ها

اولین قدم‌های راه انداختن یک تجارت

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجه‌ای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامه‌ریزی، اولین قدم شروع استارت‌آپ است.

کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشم‌‌پوشی نمی‌کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۱۲ دقیقه

یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسب‌وکار

شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد.

اشتباهات رایج در کسب‌و‌کار را بشناسیم

۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

توهم آینده روشن، استارت‌آپ‌ها را از هدف اصلی خود دور می‌کنند.

ترس؛ شما را از مسیر کسب‌وکارتان دور می‌کند

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۹ دقیقه

ترس و محافظه‌کاری تاثیرات مخربی بر تصمیم‌گیری‌های اساسی زندگی شخصی و کاری شما خواهند داشت.

چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

برای اینکه تجربه‌ای خوب برای مشتریان خود ایجاد کنیم، چه کار‌هایی باید انجام دهیم؟