نوشته های مرتبط: اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است

اردیبهشت استودیو، سازنده بازی‌های نوستالژیک تلفن همراه

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۳ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که بازی‌های دوران کودکی را با تکنولوژی امروزی پیوند می‌زند و بازی‌های چندنفره آنلاین می‌سازد.

حق امتیاز و اهرم‌سازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.

از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاه مسئولان به استارت‌آپ‌ها، باید نگاه حمایتی باشد

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

محمد حسینی: «تسهیلات مادی به‌تنهایی قادر به حل مشکل استارت‌آپ‌ها نیستند؛ بلکه در این زمینه باید حمایت‌های قانونی و معنوی هم در کنار مسائل مالی در نظر گرفته شوند.»

معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسب‌وکار را آسان‌تر می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کاریکاتور: موانع و چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰/ ۰ دقیقه

اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): موانع و چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‌های ایرانی

مصاحبه و زبان نامفهوم، ۲ تکنیک ارزشمند در بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.