نوشته های مرتبط: استوریهای نزدیکتر را ببینید
جایگاه کارآفرینی در فرهنگهای مختلف جهان چیست؟
ما عرصه کارآفرینی را غالباً با تصویرهای لوکس سیلیکونولی تجسم میکنیم؛ در حالیکه فرهنگها و کشورهای مختلف جهان، رویکردی کاملاً متفاوت نسبت به این عرصه دارند.
«حالت پرتره»؛ ویژگی جذاب احتمالی اینستاگرام
پیشبینیهای صورت گرفته حاکی از آن است که با اضافه شدن حالت پرتره به اینستاگرام تعداد زیادی از مخاطبان اپلیکیشنهای با ویژگی مشابه، استفاده از اینستاگرام را ترجیح دهند.
آیا شما هم به دنبال فالوئر در رسانههای اجتماعی هستید؟
در این مطلب به ۱۰ روش اثبات شده برای جذب فالوئر در رسانههای اجتماعی میپردازیم.
خیزش عربستان برای جذب سرمایه و استارتآپهای جهانی
عربستان با راهاندازی برنامهای جدید با عنوان «فرود آسان» قصد دارد فناوریها و استارتآپهای نوظهور از سراسر جهان را در این کشور گرد هم آورد.
دیجیتال مارکتینگ به کمک اینستاگرام
یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال، اینستاگرام است؛ اما کسبوکارها چقدر در استفاده از این ابزار، هوشمندانه عمل میکنند؟ به همین منظور به بررسی «کارگاه دیجیتال مارکتینگ با طعم اینستاگرام» که ۲۲ شهریور در تهران برگزار شد، میپردازیم.
استارتآپها مسیر جدید اقتصاد ایران
مشکلات ریز و درشت در جوامع مختلف بهویژه در حوزه اقتصاد سبب شد تا مفهومی جدید در ایجاد یک کسبوکار به وجود آید. این مفهوم استارتآپ نامدارد.
استارتآپها، شاخههای درخت اقتصاد کشور
ظهور و رشد روزافزون کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه تبادلات مالی باعث تحولی عظیم در چرخه اقتصادی کشور شده است.
روابط عمومی؛ ویترین برند شماست
امروزه رسانهها، مطبوعات و مجلات معتبر و البته شبکههای اجتماعی، ابزاری مهم برای برقراری ارتباط با مخاطب به شمار میروند و طبیعتا نقش شایانی در موفقیت کسبوکار شما دارند.