نوشته های مرتبط: چگونه یک ارائه موفق داشته باشیم؟
چگونه هوشمندانه رفتار کنیم؟
هوش یکی از مهمترین سازههای فرضی است که از زمان مطرح شدن آن توسط «آلفرد بینه» در اوایل قرن بیستم، همواره برای تبیین موفقیت شغلی و کارایی بالا به کار رفته است.
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
چگونه یک رویداد موفق برگزار کنیم؟
همایش تخصصی «مدیریت، بازاریابی و اجرای رویداد» در تاریخ ۲۰ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور فعالان و علاقهمندان این حوزه برگزار شد که در ادامه به شرح آن میپردازیم.
۶ عادت طلایی برای شروع یک روز موفق کاری
از دست دادن ساعتهای کلیدی صبح، از بهرهوری شما میکاهد. در این مطلب از ۶ عادتی صحبت میکنیم که معجزه صبح را به شما نشان خواهند داد.
به کیفیت خواب خود اهمیت دهید
کارآفرینانی که زیاد کار میکنند و کمخواب هستند، سلامتی خود را به خطر میاندازند.
پیوت چیست و چگونه استارتآپ را از شکست نجات میدهد؟
پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارتآپ جهت استراتژیهای خود را تغییر میدهد و سعی میکند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.