نوشته های مرتبط: استارتآپهای درمانگر
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگرانکننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی میتوان این افراد را به شیوه حرفهای، مدیریت کرد.
مسئولیت حمایت از استارتآپیها در سال حمایت از کالای ایرانی
چرا مردم و مسئولان در برابر کسبوکارهای نوپای استارتآپی و فعالان این عرصه در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه حمایت دارند؟
واقعیت مجازی؛ این بار در باشگاه رئال مادرید!
هواداران تیم رئال مادرید از این پس میتوانند گلها و جلسات فنی باشگاه را به کمک تکنولوژی واقعیت مجازی تماشا کنند.
«حالت پرتره»؛ ویژگی جذاب احتمالی اینستاگرام
پیشبینیهای صورت گرفته حاکی از آن است که با اضافه شدن حالت پرتره به اینستاگرام تعداد زیادی از مخاطبان اپلیکیشنهای با ویژگی مشابه، استفاده از اینستاگرام را ترجیح دهند.
حمایت وزیرصنعت از استارتآپها
وزیرصنعت،معدن و تجارت گفت:استارت آپ های کشور به زودی در راس تولید کنندگان درآمد و ثروت در اقتصاد ایران جایگاه ویژه ای پیدا خواهند کرد و به تبلیغات در سایر صنایع کوچک کمک می کنند.
سندرم ایمپاستر، بیماری شایع کارآفرینان
سندرم ایمپاستر، نگرانی افراد از موفقیتها و عدم پذیرش مناسب آنهاست. عموم کارآفرینان پس از راهاندازی استارتاپ با این مشکل مواجه میشوند.
نگاهی بر فرایندهای آنالیز اطلاعات در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.