نوشته های مرتبط: جایگاه کسبوکارهای نوپا در برنامه ششم توسعه
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای خوب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
حضور استارتآپها در بازار نشر/چرا باید به جای کاغذ، محتوا فروخت؟
استارتآپها که همواره نویدبخش حل مشکلات در عرصههای مختلف بودهاند، اخیراً نیز وارد بازار نشر شده و برای حل مشکلات این حوزه، چارهاندیشی کردهاند.
۸ زاویه مثبت و منفی کار در استارتآپ
نقلقولی از استیو جابز وجود دارد که میتواند برای انتخاب مسیر به شما کمک کند: «عمر شما محدود است، بنابراین آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید.»
ایران مشت داغدار خود را بالا میبرد
حادثه تروريستي روز گذشته نشان داد مردم ايران فارغ از هرگونه تمايل جناحي يا سياسي، براي پاسداري از امنيت جمهوري اسلامي خود با هم و در كنار هم هستند.
استارتآپهای قرآنی، میدان خلاقیت و کارآفرینی
مدیر شتابدهنده فرهنگی قرآنی: ما استارتآپی را قرآنی میدانیم که محصولی تولید کرده یا خدمتی ارائه دهد که مستقیما به ایجاد، تقویت و ترویج باورهای دینی منجر میشود.
سن چه تاثیری بر موفقیت کسبوکار دارد؟
یکی از بزرگترین چالشها برای کارآفرینان جوان، ایجاد اعتبار و به دست آوردن اعتبار از سوی سرمایهگذاران، مشتریان و شرکا است.
گزارش ایبیسینیوز از استارتآپهای ایران
ایبیسینیوز گزارشی در خصوص رشد و پیشرفت چشمگیر استارتآپهای ایرانی منتشر کرده است.