نوشته های مرتبط: جایگاه کسبوکارهای نوپا در برنامه ششم توسعه
جغرافیامحور نبودن استارتآپها، مزیت سودآوری آنها است
مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسبوکار به نفع اقتصاد و جامعه است.
کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا
رقابت فعالان جوان عرصه تولید محتوای دیجیتال با شرکت بیش از ۳۰ تیم به سرانجام رسید.
برترین استارتآپها با ارزشی بالای ۱ میلیارد دلار
شرکتهایی که با رشد سریع و شگفتانگیز خود در مدتی کوتاه تبدیل به غولهای اقتصادی شدند.
عوامل موفقیت يك استارتآپ سختافزاری
تولیدکنندگان به هیچ عنوان تمایلی ندارند ظرفیت استفاده نشده داشته باشند.
ژاپن کشتیهای خودران میسازد
دو شرکت ژاپنی در پروژهای مشترک تصمیم دارند ۲۵۰ کشتی با سیستم هدایت از راه دور بسازند.
تاثیر شخصیت کارآفرین در حل مشکلات
افرادی که ذهن تواناتری دارند، مشکلات را از ابعاد گوناگونی دیده و آنها را خلاقانه حل میکنند.
چارهای جز بها دادن به استارتآپها نداریم
علی یقطین: لازم است یک جریان پایدار و یکصدا در میان مسئولین ایجاد شود که از استارتآپها حمایت کند.