نوشته های مرتبط: جایگاه کسبوکارهای نوپا در برنامه ششم توسعه
آیا استارتآپتان آماده رشد و گسترش است؟
آیا فکر میکنید استارتآپتان به مرحلهی رشد و مقیاسپذیری رسیده است؟ برخی از نشانهها میتوانند صحت پیشبینیهای شما را تائید کنند.
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها با بازيگران جديد بخش مسكن
دولت چند سالي است كه برنامهاي را در راستاي سياستهاي مسكنياش در دستور كار خود قرار داده تا طي آن بافتها و محلات فرسوده شهري را سروساماني دهد.
چگونه در بازاریابی خدمات کسبوکار خود موفق شویم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
لزوم به کارگیری دانشگاهیان در حوزه علم وفناوری
معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: باید در علم و فناوری از نیروهای تحصیلکرده دانشگاهی بهره بگیریم تا کشور را از مشکلات اقتصادی و اشتغال نجات دهیم.
نقش موثر نمونهگیری برند و بخشبندی بازار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
برنامه گوگل برای افزایش حضور کسب و کارهای دبی در اینترنت
«گوگل» و «اتاق تجارت و صنعت دبی» پروژه «کسب و کارهای دبی را آنلاین کنید» را با هدف حضور کسب و کارهای محلی این منطقه در فضای آنلاین شروع کردند.
چگونه طرح کسبوکار یک صفحهای تهیه کنیم؟
طرح کسبوکار یک صفحهای، به آسانی و در زمان کمتر، استراتژی کسبوکار شما را به سرمایهگذار معرفی میکند؛ بنابراین از جهاتی بهتر و سودمندتر از طرح کسبوکار معمولی است.