نوشته های مرتبط: نوآوریهای تبلیغاتی در انتخابات اخیر دنیا
بودجه تبلیغات کسبوکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم
تبلیغات بخشی از فعالیتهای فروش و بازاریابی است. در این مطلب با بهترین روشهای تخصیص بودجه تبلیغات آشنا میشوید.
با مغزتان بازیها را کنترل کنید
استارتآپ نوروپلاس بعد از سالها تحقیق، طراحی و انجام آزمایشات مختلف، هدستی تولید کرده است که علاوه بر افزایش هیجان بازی کردن، تمرکز و آرامش شما را افزایش میدهد.
خیزش عربستان برای جذب سرمایه و استارتآپهای جهانی
عربستان با راهاندازی برنامهای جدید با عنوان «فرود آسان» قصد دارد فناوریها و استارتآپهای نوظهور از سراسر جهان را در این کشور گرد هم آورد.
پستمارکت؛ سوپرمارکت آنلاین شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که تمامی محصولات موجود در سوپرماکتها را بهصورت آنلاین در شهر شاهرود بهفروش میرساند.
مزایای استارتآپهای ایرانی
ظهور کسبوکارهای استارتآپی در ایران چه اتفاقات مثبتی را رقم زده و چه مزایایی برای کشور فراهم کرده است؟
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
تجربه کارمند؛ چیست و چرا اهمیت دارد؟
زمانیکه شما روی کارمندهای خود سرمایهگذاری کنید، آنها نیز روی شما سرمایهگذاری میکنند.