نوشته های مرتبط: از مرزها عبور کنید و جهانی شوید
پنج روش افزایش بهرهوری در یک استارتآپ
توصیههای کاربردی برای مدیران تازهکاری که قصد شروع حرفه مدیریتیشان در استارتآپها را دارند.
بازاريابی با هدف جذب دیگر کسبوکارها
بازاریابی b2b از جنبههای بسیاری با دیگر انواع بازاریابیها تفاوت دارد و به همین دلیل در این شیوه بازاریابی تاکتیکهای متفاوتی را به کار میبرند.
از شکستهایتان درس بگیرید
اکثر استارتآپها در سال های اول شروع به کارخود شکست میخورند، در این شرایط به چه درسهایی باید توجه داشت؟
ساعت هوشمند لونار
لونار ساعتی با قابلیتهای هوشمند و زیبایی بینظیر است.
چگونه در بازاریابی، به فروش بیشتر برسیم؟
با سه اصل مهم از یک طرح بازاریابی درخشان آشنا شوید.
فعالان استارتآپی، رزمندگان جنگ اقتصادی
اختصاصی نوپانا و به مناسبت هفته دفاع مقدس: کارشناسان و مسئولان اعتقاد دارند، فعالان اکوسیستم کارآفرینی کسبوکارهای نوپا در ایران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.
بها دادن به استارتآپها تنها راه برونرفت از بنبستهای اقتصادی
صادق بشیری: «بهرهمندی از ظرفیتهای فکری افراد خلاق برای پدید آوردن محصولات جدید در خلق ثروت و کسبوکارهای نوین در جامعه امروزی یک ضرورت است و غفلت از آن، عقبماندگی از کاروان جهانی را در پی خواهد داشت.»
لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت رزمندگان جنگ اقتصادی
نصرالله پژمانفر: «باید فضا برای استارتآپها بهحدی باز باشد که در مقایسه با رقبای خارجی که از امکانات و حمایتهای زیادی برخوردارند حرفی برای گفتن داشته باشند.»