نوشته های مرتبط: خندوانه، الگوی استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان

نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کافه‌بازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

حسام آرمندهی، مدیرعامل کافه‌بازار خبر داد که این استارت‌آپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.

افتتاح نخستین پلتفرم ارتباط اختصاصی کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۲/ ۳ دقیقه

ساعتی پیش شبکه اجتماعی تگ‌استار، اولین پلتفرم اختصاصی ارتباط بین کسب و کارها و اینفلوئنسرها افتتاح شد.

رشد استارت آپ‌های ژنتیک و پزشکی

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۱/ ۷ دقیقه

رشد شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها محور توسعه فناوری‌های ژنتیک و پزشکی است.

نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخش‌بندی روان‌شناختی بازار و هرم برند

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

امروزه ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از اصلی‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارها در رقابت سخت بازار است.

نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت برگزار شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۱/ ۱۷ دقیقه

نشست چاره اندیشی به مهمترین مسائل مربوط به توسعه نیافتگی اقتصاد کشور و چالش­های پیش رو در دو پنل تخصصی ، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و پنل دوم با موضوع نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی پرداخت.