نوشته های مرتبط: سرمایهگذاری جدید امتیان در ایران
رویکرد کمک مالی و وام به ایدهها، مهجور شده است
مهدی غلاملو: استارتآپها در اعطای گرنت دولتی برای طرحهای تحقیقاتی و وام برای تجاریسازی و تقویت سرمایه در گردش شرکتها، جایی ندارند.
جایگاه کسبوکارهای نوپا در برنامه ششم توسعه
توجه به کسبوکار، اشتغال و فضای مجازی در دستور کار برنامه توسعه ملی در سالهای پایانی قرن چهاردهم شمسی است.
نوآوریهای تبلیغاتی در انتخابات اخیر دنیا
حضور در یک اکوسیستم تبلیغاتی آنلاین، مهمترین کار هر نامزد انتخاباتی است.
آغاز به کار یک پروژه علمی در خاورمیانه
کارشناسان علمی کشور خواستار یاری وزارت امور خارجه برای حضور ایران در آیین بهرهبرداری از پروژه سزامی هستند.
خیزش چین برای رهبری تجارت جهان
طرح «یک کمربند، یک جاده» منافع بسیار برای چینیها به همراه دارد اما در طرف مقابل ریسکهایی را نیز متوجه این کشور میکند.
طوفان دیگری در راه است
استارتآپهای رسانهای چگونه جهان ارتباطی ما را متحول میکنند؟