نوشته های مرتبط: مراحل مختلف راهاندازی یک استارتآپ
لزوم راهاندازی مراکز شتابدهی در البرز
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز بر لزوم راهاندازی مراکز شتاب دهی در استان تأکید کرد و از توسعه خانه استارت آپ کرج خبر داد.
چهارمین دورهمی دیامام برگزار شد
چهارمین دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ (DMM) با حضور جمعی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، منتورها، اینفلوئنسرها و مدیر مارکتینگهای کسبوکارهای محتلف در تاریخ سهشنبه ۲۳ مرداد برگزار شد.
۱۲۰ ساعت کار در هفته چه خطراتی را به لحاظ مدیریتی و سلامتی در پی دارد
هفته گذشته ایلان ماسک مصاحبه ای با نشریه نیویورک تایمز انجام داد و در جریان آن به بازگویی خاطراتش در ۱۵ سال گذشته پرداخت.
روش کایزن؛ کلید موفقیت رقابتی ژاپن
ژاپنیها به افرادی سختکوش، پر تلاش و علاقهمند شهرت دارند اما این فرهنگ رفتاری از کجا میآید؟
افتتاح فاز اول ایستگاه نوآوری شریف
رئیس موسسه کسبوکار دانشگاه شریف از افتتاح ۵۰۰ شرکت و استارتآپ در ایستگاه نوآوری شریف خبر داد.
تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند
دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.
تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارتآپ را پیشبینی میکند
همهی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجهی خود را روی یک ایده سرمایهگذاری کنند، باید تقاضای بالقوهی بازار را به روشهای مختلف ارزیابی کنند.
آینده صنعت پرداخت اینترنتی با تصمیمات جدید رو به نابودی است
کسبوکارهای اینترنتی در سالهای اخیر برای دریافت درگاه پرداخت مشکلات بسیاری داشتهاند که بزرگترین آنها، پیشنیازی به نام نماد اعتماد الکترونیکی بوده است.