نوشته های مرتبط: چراغ خطر پشت کلاه ایمنی
اهمیت طراحی گرافیک، سرقفلی برند و برندسازی جهانی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
با تفکر استراتژیک، فرصتها را هوشمندانه تحلیل کنید
تفکر استراتژیک، دریچهای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیتها و استفاده از فرصتهای امروز با هدف خلق آیندهای درخشان برای کسبوکار است.
چگونه تصمیمات خلاقانه و موثر بگیریم؟
افراد موفق در تصمیمگیری، گزینههای پیش روی خود را تحلیل میکنند و خردمندانه انتخاب میکنند؛ اما اگر گزینهها مشخص نباشند یا هنوز وجود نداشته باشند، راهحل چیست؟
از ردیاب دستگاههای هوشمند تا جستوجوگر آنلاین پوشاک
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
عروسکهای کودکان خود را هوشمند و سخنگو کنید
با اتصال یک دکمه کوچک به عروسک فرزندانتان و سخنگو کردن آن، آنها را شگفتزده کنید.