نوشته های مرتبط: حمایت از کسب‌وکارهای داخلی

۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۰/ ۱۱ دقیقه

سال ۲۰۱۸ می‌تواند سال خوب و خوش‌یمنی برای کسب‌وکارهای دنیای آنلاین باشد. در این مطلب به معرفی ۱۸ چالش و فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ می‌پردازیم.

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

سرانجام کار خرده‌فروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت دوم)

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۲۲ دقیقه

در قسمت دوم بررسی‌ عملکرد خرده‌فروشی‌های سنتی، نگاهی به راهکارهای اصلی آن‌ها برای بقا در عصر کنونی تجارت الکترونیک خواهیم داشت.

سرانجام کار خرده‌فروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت اول)

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۲۶ دقیقه

با وجود باور رایج در مورد سیطره‌ بی‌‌چون‌وچرای خرده‌فروشی‌های آنلاین، خرده‌فروشی‌های سنتی هم در حال بازسازی و تقویت خود هستند. سرانجام آن‌ها چیست؟ آیا در این رقابت پیروز خواهند شد؟

آغاز به کار اولین پلتفرم خرید آنلاین عربستانی با هدف فتح بازار تجارت الکترونیک منطقه

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین پلتفرم خرید آنلاین عربی با عنوان «نون» و به‌نشانی اینترنتی Noon.com، در عربستان کار خود را با هدف در اختیار گرفتن سهمی از بازار تجارت الکترونیک منطقه شروع کرد.

گجتی که کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

استارت‌آپ سایلنت‌مد (Silentmode)، چشم‌بند هوشمندی تولید کرده است که کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

گجتی که هندزفری شما را مجهز به ارتباط بی‌سیم می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

هندزفری‌های باسیم معمولا دست‌وپاگیر هستند و استفاده از آن‌ها کمی دشوار است. گجت PLUB این مشکل را حل کرده و ارتباط بی‌سیم هندزفری‌های معمولی با تلفن همراه را ممکن می‌کند.