نوشته های مرتبط: ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
ارتباطات یکپارچهای که ضامن هویت برند شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
مدیری سختگیر در استفاده از زمان خود باشید
برای پیروزی در میدان رقابت، باید از زمانتان درست استفاده کنید تا بازده خوبی در انجام کارها داشته باشید.
داراییهای نامشهود، به برند شما قدرت میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نکاتی که باید در مورد نوآوری بدانید
اغلب مردم فکر میکنند که نوآوران بزرگ، نوابغی هستند که بهراحتی زمینهساز پیشرفتی عظیم میشوند؛ اما نوآوری واقعی به این سادگی حاصل نمیشود.
در طراحی وبسایت استارتآپ خود، از این اشتباهات بپرهیزید
وبسایت شما، دفتر کار شما در فضای مجازی است و با هدف جذب مشتریان بالقوه، لازم است که در طراحی آن نهایت دقت و حساسیت را بهکار گیرید.
تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید
گاها به ما یاد دادهاند در زمینه حرفهای، مدام از خود تعریف کنیم و لاف بزنیم؛ اما این توصیه خوبی نیست. از بهکار بردن ۱۰ عبارتی که در این مطلب آوردهایم، درباره خود بپرهیزید.