نوشته های مرتبط: بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارتآپی
نظام ملی نوآوری، پلی بهسوی توسعه اقتصادی
توسعه اقتصادی کشور نیازمند گذار از اقتصاد مبتنی بر منابع طبیعی به اقتصاد مبتنی بر دانش و نوآوری است و مسئولان در این مسیر با فرصتهای قابل ملاحظه و تصمیمات کلیدی روبهرو هستند.
بازاریابی حسی و تعاملی، معجزه ترکیب روشهای سنتی و نوین بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازار بکر کسبوکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!
در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسبوکارها میپرداخت.
حل مشکل سرمایه استارتآپها، با حمایتهای اصولی از شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه
مهدی تقوی: «به اعتقاد کارشناسان، تقویت سرمایهای و حمایتهای اصولی و حرفهای از شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه یا خطرپذیر، بهترین روش برای حل مشکل سرمایه استارتآپهاست.»
مهمترین منبع کلیدی استارتآپی که تاسیس کردهاید را بشناسید
منابع انسانی، مالی و فکری، از مهمترین منابع کلیدی استارتآپ هستند؛ اما مهمترین منبع کلیدی استارتآپ شما، خود شما، علایق و تواناییهایتان است.
حمایت سرمایهای از صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، در اولویت است
پروانه مافی: «استارتآپها امروز به مهمترین عامل توسعه اقتصادی کشور تبدیل شدهاند؛ اما نیازمند سرمایهگذاری تخصصی در این حوزه هستند؛ بنابراین حمایت از استارتآپها و همچنین حمایت سرمایهای از ویسیها در اولویت قرار دارد.»
سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
اختراع یا تولید یک محصول، راحتترین قسمت راهاندازی کسبوکار است. سختی کار زمانی آغاز میشود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.
چگونه در دوران پرفشار کارآفرینی، بیمار نشویم؟
اهمیت دادن به شغل، اصلی ضروری در کارآفرینی است؛ اما پیش از آن باید سلامتی خود را در اولویت قرار دهید.