نوشته های مرتبط: رشد سریع استارتآپهای خاورمیانه
۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان
امروزه ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از اصلیترین عوامل موفقیت کسبوکارها در رقابت سخت بازار است.
نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از دستیار فروش تا موتور جستوجوی هوشمند مکانهای شهری
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
تامین مالی استارتآپها در بورس
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر اقتصاد و دارایی و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (شنبه) تفاهمنامه ای امضا کردند که برپایه آن مدل قانونی برای تامین منابع مالی کسب وکارهای نوپا با استفاده از سرمایه های خرد موجود در کشور شکل می گیرد.
رکگویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیمهای استارتآپی
رکگویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگیهایی دارد؟
از نظر مدیران شرکتهای بزرگ، یک کارمند خوب ویژگیهای منحصربهفردی دارد که در این مطلب به شرح آنها میپردازیم.