نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
سنگ بزرگ در کارآفرینی، نشانه نزدن نیست!
کارآفرینی یعنی چند سالی از عمرت را طوری زندگی کن که اکثر آدمها زندگی نمیکنند، آنوقت میتوانی بقیه عمرت را طوری زندگی کنی که اکثر آدمها نمیتوانند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
استارتآپها، مسیری بهسوی اقتصاد شایسته ایرانی
چرا امروزه در کشورمان به استارتآپها نیاز داریم و ایفای نقش کلیدی آنها در رشد اقتصاد کشور چگونه است؟
منتورشیپ، یک مفهوم صرفا باکلاس یا فرشته نجات استارتآپها؟
مربیگری یا منتورشیپ، فرصتی است برای کمک به رشد یک فرد یا تیم استارتآپی دیگر. در این مطلب به جایگاه آنها در اکوسیستم کارآفرینی میپردازیم.
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.
۳۰ سوال در مصاحبه استخدامی که آنها را نمیدانید
در هر قسمت از این مطلب به سوالات خاص و گاها عجیبی که بنیانگذاران شناخته شده یا مسئولان استخدام سراسر دنیا، از افراد جویای کار میپرسند، میپردازیم.
چگونه در مذاکرات تجاری، به توافق دلخواه خود برسیم؟
توافق در مذاکرات تجاری، اصول مشخصی دارد که بدون آگاهی از آنها، رسیدن به نتیجه دلخواه در مذاکره ممکن نیست.